Як повідомлялось раніше, з 1 січня 2023 року одним із напрямків роботи пенсійних установ стала профілактика та розслідування нещасних випадків на виробництві. Процедура розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань, аварій на виробництві залишилася незмінною – як і раніше, її проводять відповідно до порядку, затвердженого урядовою постановою від 17.04.2019 №337.
Окрім того, не змінилися й вимоги законодавства про те, що відповідальність за правильну організацію розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві покладається на роботодавця.
Проте, постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2023 №59 внесено зміни до порядку №337. Відтепер роботодавці Полтавщини повинні врахувати наступне:
1. Після отримання інформації про нещасний випадок, заяви потерпілого, членів його сім’ї чи уповноваженої ним особи, потрібно оформити повідомлення про нещасний випадок/гостре професійне захворювання (отруєння) згідно з додатком 2 до Порядку № 337.
2. Термін повідомлення про нещасний випадок – протягом доби засобами зв’язку та не пізніше наступного робочого дня – на паперовому носії (п. 8 Порядку № 337).
3. Повідомляти про нещасний випадок слід за місцем його настання. Якщо нещасний випадок стався внаслідок події під час руху транспортних засобів усіх видів – за місцем реєстрації підприємства.
Довідково: канали зв’язку з фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області для повідомлення про нещасний випадок на виробництві:
адреса електронної пошти – [email protected]
телефон – (0532) 60-81-97
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області