За інформацією Міністерства розвитку громад та територій України, в умовах підготовки підприємств теплопостачання, електро- та газопостачання, водопровідно-каналізаційного господарства області до опалювального періоду 2022/2023 року одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті житлово-комунальні послуги.
Сьогодні оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно- мастильні матеріали.
Наразі є багато можливостей щодо оплати комунальних послуг за допомогою онлайн сервісів через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи – «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та інші.
ПАМ’ЯТАЙТЕ! Вчасна оплата за спожиті комунальні послуги – запорука безперебійної роботи комунальних підприємств та якісного надання послуг.