Хорольська міська рада доводить до відому, що відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані. У тому разі, якщо до 10.01 кожного наступного року документи не будуть поновлені, особи знімаються з квартирного обліку.
Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік у ІV кварталі поновлювати документи облікової справи, а саме:
- довідку про склад сім'ї ;
- копія технічного паспорту на житлове приміщення;
- довідки з місця праці або навчання повнолітніх членів сім'ї;
- паспорт, свідоцтво про народження дитини, довідка про присвоєння ідентифікаційного коду усіх членів сім'ї (копія);
- копія посвідчення (для пільгових категорій населення).
Просимо вас терміново для проходження перереєстрації в 2017 році подати необхідні документи до 01.02.2017 року.
Додаткову інформацію можна отримати за адресою вул. Незалежності 37, тел. для довідок 33-6-96.