Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що завдяки спільній роботі Міністерства цифрової трансформації та Державної податкової служби низка податкових онлайн-сервісів доступна фізичним особам у застосунку «Дія».
Зокрема, у розділі «Мої податки» платникам доступні такі сервіси:
- перегляд реєстраційних та облікових даних платника, даних про банківські рахунки та стану його розрахунків з бюджетом;
- отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб про виплачені доходи та утримані з них податки;
- подання декларацій для ФОП - платників єдиного податку, у тому числі платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ;
- перегляд раніше поданих декларацій;
- сплата податків та ЄВ.
Також для бізнесу у «Дії» доступна низка інших сервісів, які пов’язані з податковими питаннями:
- реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту та обрання системи оподаткування;
- подання заяви на резидентство в Дія.City – спеціальному правовому режимі для IT-індустрії;
- автоматична реєстрація ФОП та обрання загальної чи спрощеної системи оподаткування;
- подання онлайн-форми заяви на припинення підприємницької діяльності ФОП.
Підписана заява автоматично надсилається до реєстратора, інформація про закриття надсилається до податкової служби.
- внесення відомостей про зміни які стосуються ФОП (зокрема, щодо громадянства, видів економічної діяльності, контактної інформації фізичної особи-підприємця інше).
Тож, пропонуємо платникам податків користуватись сучасними сервісами та обирати зручний формат свого спілкування з державними органами.
Головне управління ДПС у Полтавській області