ДМС запущено новий електронний сервіс – Чат-бот-консультант
У березні цього року Державною міграційною службою запущено новий електронний сервіс, за допомогою якого можна отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися офіційними електронними сервісами в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram.
Чат-бот – це вже 12-й електронний сервіс, створений міграційною службою з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів служби.
Робота чат-бота полягає в тому, що він поставить особі кілька запитань щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які саме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі або ЦНАП. В інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на тимчасове та постійне місце проживання для іноземців та осіб без громадянства.
Серед найголовніших переваг нового сервісу міграційної служби – простота використання та доступність Чат-боту для всіх категорій громадян, адже для коистування послугою достатньо мати будь-який смартфон із встановленим месенджером. Знайти Чат-бота у месенджері можна або за прямим посиланням, або засканувавши QR-код за допомогою камери смартфона. Зображення QR-кодів з посиланням на сервіс є у всіх підрозділах міграційної служби.
Робота автоматичного консультант має суттєво розвантажити гарячі лінії управлінь міграційної служби, оскільки Чат-бот "знає" відповіді назапитання, які задають громадяни у більості випадків, коли телефонують на гарячі лінії ДМС.
Посилання на Чат-боти ДМС – завантажити.