Електронні сервіси Державної міграційної служби – це сучасно, зручно та швидко!
Управління Державної міграційної служби України в Полтавській області закликає громадян активніше користуватися он-лайн сервісами на офіційному сайті міграційної служби. Адже це сучасно, зручно, швидко та добра можливість отримати необхідну інформацію без черг та без зайвої необхідності спілкування з працівниками міграційної служби.
Зокрема, в режимі он-лайн можливо:
- записатися до електронної черги на оформлення біометричних документів у будь-який підрозділ Державної міграційної служби, при цьому необхідно обрати відповідну послугу; після постановки в чергу особі надходить sms повідомлення, у якому буде номер черги та час прийому;
- перевірити стан оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та стан оформлення паспорта громадянина України у формі ID – картки; база дних, за якою здійснюється перевірки стану оформлення документів на сайті оновлюється 3 рази на добу;
- перевірити за базою недійсні документи, обравши тип документу та ввести його серію і номер; дані надаються з інформаційною метою вберегти громадян від шахрайства з підробленими документами;
- платіжні реквізити – за допомогою сервісу можна дізнатися платіжні реквізити для перерахунку коштів за надання послуг з оформлення паспорта громадянина України у формі картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
- перевірити написання ім’я та прізвища латинськими літерами – за допомогою он-лайн сервісу «Перевірка транслітерації» можна перевірити, як буде виглядати транслітерація Вашого прізвища та ім’я у паспорті громадянина україни у формі картки або у паспорті громадянина України для виїзду за кордон (Правила транслітерації регламентуються Постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2010 р. №55 (зі змінами).
Крім цього, на сайті Державної міграційної служби запроваджено такі нові електронні сервіси, як доступний пошук підрозділу міграційної служби за кодом «Коди підрозділів» та «Міграційний калькулятор» - обчислення строку перебування у країні при користуванні безвізовим режимом 90/180.
Також серед вищезазначених електронних сервісів передбачена послуга «Реєстр перекладачів». Для перегляду Довідково-інформаційного реєстру перекладачів необхідно користувачу авторизуватися на сайті. Інформація щодо процедури авторизації зазначена на сторінці сервісу.
Ще однією досить актуальною є послуга «Органи реєстрації». Адже за допомогою цього сервісу громадяни мають можливість дізнатися адреси органів реєстрації. Для отримання інформації необхідно обрати крок-за-кроком регіон та район (місто) і натиснути кнопку «Знайти».
Також якщо Ви маєте намір взяти учать у громадському опитуванні щодо якості послуг, які надаються міграційною службою, то на сайті є можливість відвідати електронний сервіс «Громадське опитування».
Завершує широкий спектр послуг, які Ви можете отримати в системі електронних сервісів – послуга «Приймальня електронних звернень громадян». Кожна особа має змогу надіслати в електронному вигляді звернення, покроково заповнивши форму на сторінці сервісу. Всі повідомлення із зазначеного сервісу направляються на спеціально визначену електронну адресу для звернень громадян – [email protected] та розглядаються в термін у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».
Для того, щоб скористатись вищезазначеними послугами он-лайн, необхідно зайти на сайт Державної міграційної служби України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services.html