Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Полтавська обласна рада

Асоціація міст України

Полтавська ОДА

Сайт Президента України

Сайт газети Вісті Хорольщини

Полтавський обласний центр зайнятості

Я МАЮ ПРАВО

конкурсу конкурсного комітету конкурсі проведення перевезення пасажирів участі рішення договору перевізника-претендента маршруті порядку перевізників-претендентів інформації результатами перевезень складу строк
Увага! Конкурс на визначення автомобільного перевізника!
2020-05-21

Хорольська міська рада оголошує конкурс з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в звичайному режимі руху на 2020-2023 роки. Запрошуємо усіх охочих перевізників-претендентів взяти участь у конкурсі! Об’єктом конкурсу визначено:

  • маршрут міського автобусного сполучення у м.Хорол "ДРП-5 – Центр – вул.Кременчуцька – вул. Лермонтова  – МКК – ст.Хорол" у прямому і зворотному напрямку;
  • кількість оборотних рейсів – не менше 10;
  • кількість автобусів на маршруті – не менше 2;
  • інтервал руху – щогодинно;
  • періодичність руху – щоденно (крім неділі);
  • клас автобусів – ІІ;
  • пасажиромісткість – не менше 19 сидячих місць.

Кінцевий срок прийняття документів для участі в конкурсі – 8 червня 2020 року до 10:00 год.

Місце, дата та час проведення засідання конкурсного комітету:

м. Хорол, вул. Незалежності, 37, Хорольська міська рада, 19 червня 2020 року о 10:00 год.

Умови конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в звичайному режимі у м.Хорол

на 2020-2023 роки

І. Загальні положення

1.Ці умови розроблені відповідно до Закону України "Про автомобільний транспорт", постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування».

ІІ.Обов’язкові та додаткові вимоги до пасажирських перевізників

1.Перевезення пасажирів у звичайному режимі руху: працюють автобуси, які відповідають вимогам діючих стандартів, пасажиромісткістю не менше 19 пасажирів класу II.

Перевізники різних форм власності, які працюють на міській маршрутній мережі м.Хорол, для забезпечення належної організації перевезень пасажирів та високої культури їх обслуговування зобов’язані:

- виконувати перевезення пасажирів за затвердженими замовником графіками руху, забезпечувати роботу рухомого складу за визначеним розкладом руху з відповідною організацією диспетчерського управління, передбачати роботу на маршрутах транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, видавати пасажиру квитки за проїзд.

2.Умови перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах, що повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об’єкті конкурсу:

1)Виконання вимог законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів.

2)Забезпечення якісного і безпечного руху на маршруті.

3)Захист прав споживачів під час транспортного обслуговування їх.

4)Забезпечення надійності, комфортності та безпеки транспортних засобів, що працюватимуть на маршруті.

5)Надання соціально значущих послуг – перевезення пільгових категорій громадян:

- з наданням компенсації з бюджету в обсягах, визначених договором між перевізником і Управлінням соціального захисту населення Хорольської районної державної адміністрації; перевезення пасажирів за тарифами, встановленими згідно з чинним законодавством.

6)Наявність у персоналу відповідних знань та кваліфікації стосовно порядку надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

7)Використання на маршрутах сертифікованих автобусів для міських маршрутів.

8)Забезпечення утримання в належному технічному й санітарному стані рухомого складу та зберігання транспортних засобів згідно з вимогами законодавства, здійснення контролю за технічним станом транспортних засобів перед виїздом на маршрут, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, забезпечення медичного контролю за станом здоров’я водіїв.

9)Використання для перевезення пасажирів автобусів, двигуни яких відповідають чинним державним стандартам з екологічної безпеки;

10)Забезпечення регулярності руху, виконання затверджених графіків руху;

11)Забезпечення оновлення рухомого складу;

12)Наявність у перевізника резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу;

13)Використання на міських маршрутах загального користування автобусів, які є власністю, співвласністю перевізника або взяті в лізинг.

14)Забезпечення роботи на об’єкті конкурсу, який включає міський автобусний маршрут загального користування, не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

15)Перевага на конкурсі буде віддаватися тим суб'єктам господарювання, у наявності яких є спеціально обладнаний транспорт для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

3.До участі в конкурсі не допускаються юридичні або фізичні особи, які:

3.1. визнані банкрутами або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство ( за винятком тих, стосовно яких проводиться процедура санації), або які перебувають у стадії ліквідації;

3.2. подали до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;

3.3.не відповідають вимогам статті 34 Закону України "Про автомобільний транспорт";

3.4.не мають достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов’язковими умовами конкурсу;

3.5.пропонують використовувати автобуси, переобладнані з вантажних автомобілів;

3.6.мають несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансінспекцією, або водії які мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);

3.7.подали конкурсну пропозицію, що не відповідає обов’язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт».

4.Якщо в конкурсі взяв участь тільки один перевізник-претендент, його може бути визнано переможцем конкурсу, у цьому разі конкурсний комітет шляхом голосування може приймати рішення про надання права перевізнику-претенденту здійснювати перевезення пасажирів на об’єкт конкурсу.

5.Пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

6.Для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатком 1 до Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081, і такі документи:

1)копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті;

2)документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі із зазначенням дат проведення конкурсу;

3)копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;

4)копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації);

5)перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність;

6)анкету за формою згідно з додатком 5 до Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081, в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів;

7)копія штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) за останні повні два квартали.

Комплектність поданих документів перевіряє в міру їх надходження організатор.

7.Документи для участі в конкурсі пронумеровуються,прошиваються, підписуються уповноваженою  особою перевізника-претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами.

Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах).

Конверт (пакет) з позначкою «1», який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття.

Конверт (пакет) з позначкою «2», який містить документи з інформацією про те, на який об'єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.

Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі становить не менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.

8.Документи, які надійшли до організатора після встановленого строку, не розглядаються.

9.За роз'ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі перевізник-претендент має право звернутися до організатора щоденно (крім суботи та неділі) з 8-00 до 17-00 год. який зобов'язаний надати їх в усній чи письмовій формі (за вибором перевізника-претендента) протягом трьох днів.

10.Інформація про будь-яку зміну умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс.

11.Достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, перевіряється організатором не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

12.Подані на конкурс документи реєструються конкурсним комітетом у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізникові з повідомленням про спосіб повернення коштів, внесених за участь у конкурсі.

13.Затверджений організатором кошторис є підставою для визначення суми, яку сплачує перевізник-претендент за участь у конкурсі. У разі коли сума одержаних від перевізників-претендентів коштів за участь у конкурсі менша ніж сума, передбачена кошторисом, різницю оплачує організатор.

14.Плата за участь у конкурсі вноситься перевізником-претендентом на рахунок організатора у розмірі, встановленому організатором для відповідного об'єкта конкурсу.

15.Інформація, що міститься в документах, поданих перевізниками-претендентами для участі в конкурсі, повинна бути достовірною за станом на момент подання документів для участі в конкурсі.

ІІІ.Заключні положення

1.Організатор не пізніше ніж через 30 днів з моменту набрання чинності рішенням конкурсного комітету укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов'язковими умовами визначеного конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником-претендентом.

2.У разі письмової відмови перевізника-претендента, який став переможцем конкурсу, від укладення з організатором договору, договір укладається з перевізником-претендентом, який посів друге місце. У разі відсутності перевізника-претендента, який посів друге місце, рейс (маршрут) включається до об'єкта іншого конкурсу.

3.У договорі визначаються умови перевезень на рейсі (рейсах) та/або маршруті (маршрутах) відповідно до визначеного об'єкта конкурсу. Якщо перевізник-претендент брав участь і визнаний переможцем у кількох конкурсах, договір укладається на кожний об'єкт конкурсу окремо.

4.Строк дії договору, який укладається за результатами конкурсу, становить від трьох до п'яти років.

5.Дія договору не може бути достроково зупинена в частині відносин щодо обслуговування окремих маршрутів та/або виконання окремих рейсів, а тільки на весь об'єкт конкурсу.

6.Строк дії договору не може бути продовжено, а рейси (маршрути) включаються до об'єкта іншого конкурсу.

7.Організатор повинен провести конкурс не пізніше ніж за два місяці до моменту закінчення строку дії договору (дозволу). У такому разі дія договору, укладеного за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії чинних документів на перевезення.

8.Організатор має право:

- прийняти рішення про відмову у введенні в дію рішення (чи його окремої частини) конкурсного комітету за окремими об'єктами конкурсу: у разі надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання перевізником-претендентом, який за результатами конкурсу визнаний переможцем конкурсу, недостовірної інформації; у разі надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання перевізником-претендентом, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, недостовірної інформації;

- провести конкурс до моменту закінчення строку дії відповідного договору, однак не раніше ніж за три місяці до настання такого моменту. У такому разі дія договору, укладеного за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії чинних документів на перевезення;

- достроково розірвати договір з автомобільним перевізником у разі: порушення ним умов договору. У такому разі для роботи на маршруті призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, на строк до закінчення дії договору, який було розірвано, а в разі його відмови чи відсутності – призначати до проведення конкурсу іншого автомобільного перевізника один раз на строк не більш як три місяці;

- надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання ним недостовірної інформації; порушення ним умов договору під час виконання перевезень на маршруті як перевізника, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце;

- укласти договір з автомобільним перевізником, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, у разі: настання обставин, що передбачені абзацом третім підпункту 3 цього пункту на строк дії договору, який було розірвано;

- відмови перевізника-претендента, який визнаний переможцем конкурсу, від укладення договору;

- у випадках, передбачених Законом України "Про автомобільний транспорт", укласти договір з автомобільним перевізником (який працює на цьому напрямку) один раз на строк до трьох місяців, після чого виставити об'єкт на конкурс;

- у разі зупинення судом рішення конкурсного комітету призначити тимчасово на строк дії відповідної ухвали суду автомобільного перевізника для виконання перевезень, передбачених об'єктом конкурсу.

9.Контроль за виконанням умов договору здійснює організатор та інші органи виконавчої влади згідно з компетенцією, за наявності відповідного звернення або доручення організатора.

Порядок

проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Хорол

1.Цей Порядок визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Хорол, розроблений на підставі Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою КМУ від 03.12.2008р. № 1081 (із внесеними змінами).

Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

конкурсна пропозиція – умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником-претендентом, які зазначені у поданих на конкурс документах;

конкурсний комітет – постійний орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;

організатор – виконавчий комітет Хорольської міської ради, який самостійно проводить конкурс;

перевізник-претендент – автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі;

умови конкурсу – встановлені організатором (обов’язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об’єкті конкурсу.

2.Метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних засадах є: реалізація основних напрямків розвитку галузі автомобільного транспорту, створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом; покращення якості пасажирських перевезень; створення конкурентного середовища; забезпечення оновлення рухомого складу; підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів; забезпечення виконання соціально значущих перевезень.

3.Члени конкурсного комітету:

- беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;

- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;

- зобов’язані дотримуватися норм законодавства, цього Порядку, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.

4.Рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом. Рішення конкурсного комітету обов’язкове для виконання організатором.

5.Персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.

Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.

6.До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Державтоінспекції та громадських організацій. При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом (в разі їх наявності на території міста Хорол), повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.

До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання – автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

7.Чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за погодженням з відповідними органами та організаціями: 50 відсотків – представники органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, решта – представники громадських організацій, які добираються за згодою.

8.Представники громадських організацій добираються до складу конкурсного комітету за погодженням голів громадських організацій.

9.0рганізатор може для здійснення своїх повноважень залучати відповідних фахівців та експертів за їх згодою.

Підготовка конкурсу

10.Організатор публікує в друкованих засобах за вибором та розміщує на офіційному сайті Хорольської міської ради не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс, яке повинне містити таку інформацію:

1)найменування організатора;

2)порядковий номер та основні характеристики кожного об'єкта конкурсу: номер маршруту, найменування кінцевих зупинок, кількість оборотних рейсів або кількість автобусів для забезпечення перевезень, режим руху та інтервал, особливості періодичності виконання перевезень (сезонний, у певні дні тижня тощо);

3)умови конкурсу;

4)порядок одержання необхідної інформації про об'єкт конкурсу;

5)кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі;

6)найменування організації, режим її роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі;

7)місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі;

8)місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету;

9)розмір плати за участь у конкурсі;

10)телефон для довідок (електронна адреса або адреса веб-сайту) з питань проведення конкурсу.

11.Для підготовки інформації про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень та відповідність претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху організатор не менш як за дев'ять робочих днів до дати проведення конкурсу надсилає список перевізників-претендентів на відповідний конкурс до Державтоінспекції.

Для отримання зазначеної інформації автомобільний перевізник за власним бажанням має право в установленому Мінінфраструктури за погодженням з МВС порядку звернутися до Державтоінспекції.

Представники Державтоінспекції несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

Проведення конкурсу

12.Під час проведення конкурсу запрошуються всі перевізники-претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Претендента, надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.

13.У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом. У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.

14.Під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента. Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

15.У разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів відповідно до Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081 та Закону України «Про автомобільний транспорт».

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 4 до Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081, є підставою для визначення переможця конкурсу.

16.Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється технічний аудіозапис. Аудіоматеріали засідань зберігаються в організатора протягом усього строку дії укладеного за результатами конкурсу договору або виданого дозволу.

17.Якщо в конкурсі взяв участь тільки один перевізник-претендент, його може бути визнано переможцем конкурсу. У цьому разі конкурсний комітет шляхом голосування може приймати рішення про надання права перевізнику-претенденту здійснювати перевезенні? пасажирів на об'єкті конкурсу

Оцінювання претендента-перевізника

18.Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками:

-  наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність додаткового обладнання);

-  наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу;

-  наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

-  строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації);

-  наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам;

-  наявність та характеристика виробничої бази;

-  умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу;

-  умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом;

-  умови проведення щоденного огляду стану здоров'я водіїв;

-  умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;

-  досвід роботи перевізника-претендента;

-  наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов;

-  якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу;

-  інвестиційний розвиток суб’єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності.

-  умови м контролю за станом здоров'я водіїв.

19.З метою об’єктивного визначення переможця конкурсу з числа претендентів, які претендують на один об’єкт конкурсу, проводиться система оцінювання згідно зі шкалою оцінок за кількістю набраних балів претендентів.

20.Оцінювання претендента здійснюється згідно із затвердженою шкалою оцінювання кожним членом конкурсного комітету, який присутній на засіданні конкурсного комітету.

Оцінки претендентам виставляються у спеціальному оціночному аркуші за визначеними критеріями.

Аркуш оцінювання підписує член конкурсного комітету. Аркуші оцінювання з підписами членів конкурсного комітету зберігаються як додаток до протоколу засідання конкурсного комітету. Переможець визначається за максимальною сумою набраних балів між претендентами на кожному об’єкті конкурсу. При рівній кількості набраних балів перевага надається претенденту, який працював до конкурсу і не мав зауважень із забезпечення якісних перевезень.

Визначення переможця

21.Рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом. Рішення конкурсного комітету обов'язкове для виконання замовником, крім випадків, коли замовник має право не вводити в дію рішення конкурсного комітету стосовно окремих конкурсів у разі виявлення та підтвердження фактів подання перевізником-претендентом, який за результатами конкурсу визнаний переможцем конкурсу, недостовірної інформації.

22.Переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

Претендентом, який посів друге місце, визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізники претендентів без урахування показника переможця конкурсу.

23.У разі коли учасники конкурсу набрали однакову кількість балів, під час визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який посів друге місце, перевагу має той перевізник-претендент, що подав конкурсному комітетові сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам, а у разі неподання таких документів або подання їх кількома перевізниками-претендентами, що набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування.

Перевізника-претендента, визнаного відповідно до пункту 17цього Порядку переможцем, може бути визнано таким лише у разі набрання ним за окремим об'єктом конкурсу кількості балів, що є вищою нуля.

24.Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або за його відсутності голос заступника голови конкурсного комітету).

25.Рішення          конкурсного       комітету     про визначення переможця конкурсу, а також перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце, оголошується перевізникам-претендентам під час конкурсу, у 10-денний строк оформляється протоколом, який підписується присутнім головою    або    заступником голови та секретарем конкурсного комітету, і подається організатору.

26.Протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про:

-  дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;

- прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;

- номери та назви об'єктів конкурсу;

-  найменування перевізників-претендентів;

-  результати голосування членів конкурсного комітету або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів;

-  рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце;

-  рішення про недопущення перевізника-претендента до участі в конкурсі, якщо воно мало місце.

27.Рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу вводяться в дію рішенням організатора протягом не більше як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.

28.Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом п’яти днів з дня її надходження. У разі надходження письмової заяви перевізника-претендента до моменту оформлення протоколу строк подання витягів з протоколу засідання конкурсного комітету відраховується з моменту оформлення протоколу відповідно до пункту 27 цього Порядку.

Розгляд спорів

29.Скарги за результатами конкурсу можуть подаватися протягом 10 днів з дати його проведення та розглядатися організатором протягом 30 днів з дня надходження скарги від перевізника-претендента. Неврегульовані організатором спори розв'язуються в установленому порядку. Скарги, що надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.

30.Інформація, що міститься в документах, поданих перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинна бути достовірною за станом на момент подання документів для участі в конкурсі.

______________________________________

За роз'ясненнями звертатися:

  • у письмовій формі за адресою: 37800, вул. Незалежності, 37, м.Хорол;
  • у електронній формі на e-mail: hmr37@ukr.net;
  • за тел.: (05362)33-6-96 або (05362)33-3-44
Оголошення
     
Чергове засідання сесії

29 травня 2020 року о 14:00 год. відбудеться пленарне засідання 78 сесії Хорольської міської ради (на подвір'ї) за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
     
Засідання виконавчого комітету

19 травня 2020 року відбудеться сьоме планове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Незалежності (колишня Карла Маркса), №37 тел./факс (05362)33-3-44 E-mail: hmr37@ukr.net