Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Сайт Президента України

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

Отримуйте послуги безпечно на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України
2022-06-24

Як користуватися Реєстром застрахованих осіб на веб-порталі електронних послуг ПФУ: роз'яснення відомства

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії:

  • Увійти в особистий кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.
  • У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.
  • Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.
  • Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на веб-порталі).
Оголошення
     
Повідомлення про скликання 59 сесії

20 вересня 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 59 сесії Хорольської міської ради восьмого скликання за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4. Засідання спільних постійних комісій відбудеться 19 вересня о 10:00 год., земельної – о 14:00 год.

     
     
Оголошення про відкриті торги з особливостями

Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області проводить відкриті торги з особливостями з метою закупівлі товару 

Газ скраплений (скретч-картки та/або талони)

Код ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо

     
     
Повідомлення про скликання 58 позачергової сесії

06 вересня 2024 року о 10:00 год. відбудеться пленарне засідання 58 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання за адресою: м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4. Засідання спільних постійних комісій відбудеться попередньо 06.09.2024 о 09:45 год.

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Соборності (колишня 1 Травня), 4, Тел.: (05362)33-3-44 (гаряча лінія),
E-mail: [email protected]