Хорольська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРСИ на заміщення двох вакантних посад:
1)провідного спеціаліста відділу з питань державної реєстрації;
2)начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення.
Деталі умов конкурсів дивитись у вкладці "Докладніше".
Хорольська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення посади
провідного спеціаліста відділу з питань державної реєстрації
1. Визначити основні вимоги до кандидатів:
а) освіта – вища юридична за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
б) вільне володіння державною мовою;
в) стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді спеціаліста І або ІІ категорії не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій;
г) навики роботи на комп’ютері та використання відповідних програмних засобів.
До участі в конкурсі подаються:
- заява про участь у конкурсі;
- заповнена особова картка (форма П-2ДС);
- копії документів про освіту;
- відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за 2016 рік;
- копія паспорта громадянина України;
- копія ідентифікаційного номеру;
-копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- дві фотокартки розміром 4х6 см.
Може подаватися також додаткова інформація стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
2. Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Хорольська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення
1.Основні вимоги до кандидатів:
- громадянство України;
- вища освiта вiдповiдного професiйного спрямування за освiтньо-квалiфiкацiйним рiвнем магiстра, спецiалiста;
- стаж роботи за фахом у державній службі або в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років або на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років;
- володіння українською мовою;
- робота з основними програмами на комп’ютері та робота з експлуатації спеціалізованих програмних комплексів (Місцеві бюджети, «М.Е.Doc») .
До участі в конкурсі подаються:
- заява про участь у конкурсі;
- заповнена особова картка (форма П-2ДС);
- копії документів про освіту;
- відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за 2016 рік;
- копія сторінок паспорта громадянина України;
- копія ідентифікаційного номеру;
-копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- дві фотокартки розміром 4х6 см.
Може подаватися також додаткова інформація стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
2. Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.