Обговорення проектів рішень
     
     
     

Полтавська обласна рада

Асоціація міст України

Полтавська ОДА

Сайт Президента України

Сайт газети Вісті Хорольщини

Сайт Хорольської районної ради

лубенської платників обслуговування громадян полтавській області податку податків звернень доходів роботи інформації звернення надання послуг публічної адміністративних доступ завжди
Лубенська ОДПІ інфрмує!
2017-10-13

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади наступне:

1.Про режим роботи Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ у святкові та вихідні дні.

2.Привітання до Дня захисника Вітчизни.

3.Аналіз надання адміністративних послуг за січень-вересень 2017 року.

4.Звернення за публічною інформацією до Лубенської ОДПІ протягом 9 міс. 2017 р.

5.Аналітична довідка про проведену роботу, щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Лубенської ОДПІ протягом січня-вересня 2017 року.

 

ПРО РЕЖИМ РОБОТИ ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ ЛУБЕНСЬКОЇ ОДПІ У СВЯТКОВІ ТА ВИХІДНІ ДНІ:

 

14 ,  15   жовтня 2017 року — вихідні дні.

 

16  жовтня 2017 року  —  робочий  день  у  режимі

 

чергування    з 9-00 год. 00 хв.   до 17-00 год. 00 хв.

 

 

ПРИВІТАННЯ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА ВІТЧИЗНИ.

 

Шановні ветерани, колеги!

   Щиро вітаємо Вас зі святом – Днем захисника Вітчизни!

Від усього серця бажаємо Вам міцного здоров’я, успіхів та надійного тилу! І нехай Вам завжди буде кого захищати, але не буде від кого! Від усієї душі без багатослів'я бажаємо щастя, жити без старості, працювати без втоми.

Нехай Ваші сила та мужність завжди живляться любов’ю та підтримкою близьких і рідних.

Особливі слова подяки адресуємо ветеранам війни. Ваш подвиг завжди залишатиметься взірцем патріотизму, мужності й самопожертви. Низький Вам уклін й найкращі побажання здоров’я, довголіття і злагоди.

 

З повагою, Голова Лубенського осередку                                                             

ВГО «Асоціація ветеранів ДПС України»

Людмила Шкуда

Начальник Лубенської ОДПІ                           

ГУ ДФС у Полтавській області               

Олександр Коломієць                          

 

 

АНАЛІЗ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

 ЗА СІЧЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ 2017 РОКУ.

       

         За січень – вересень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 115817 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

            Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 28952 адміністративні послуги.

За звітний період  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 12977 послуг, видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 8183 послуги. Також, фахівці Центрів надали 2479 витягів з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 1279 платників єдиного податку, 1202 книги обліку розрахункових операцій, 965 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 555 розрахункових книжок, видано 461 довідку про подану декларацію про майновий стан та доходи та 332 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів, зареєстровано 162 реєстратора розрахункових операцій.

            З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводилися письмові опитування за допомогою розташованої в холі ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, у 2017 році через такі скриньки отримано 142 письмові анкети, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2130 відгуках.

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

НА ПРОТЯЗІ 9-ти МІСЯЦІВ 2017 РОКУ

ЗА ПУБЛІЧНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ДО ЛУБЕНСЬКОЇ ОДПІ

ЗВЕРТАЛИСЯ 8 РАЗІВ.

 

За січень – вересень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 7 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи.

Запити від юридичних осіб стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ та подання податкових декларацій про майновий стан і доходи громадян, які самостійно здійснювали сільськогосподарську діяльність на належних їм земельних частках (паях) на території сільської ради.  Поданий запит від фізичної особи не підпадає під дію Закону України „Про доступ до публічної інформації”  і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації. 

Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.

Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПРОВЕДЕНУ РОБОТУ, ЩОДО РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ НАДІЙШЛИ ДО ЛУБЕНСЬКОЇ ОДПІ ПРОТЯГОМ СІЧНЯ-ВЕРЕСНЯ 2017 РОКУ.

За січень-вересень 2017 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 9 письмових звернень громадян.

         Громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи  - 3 випадки та ознайомлення з матеріалами перевірки, 1 випадок - щодо орендної плати за землю, 1 випадок – декларування доходів громадян, 3 випадки – відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту та 1 анонімне звернення.

Відповідь на всі звернення надана у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.

Аналізуючи соціальний стан необхідно зазначити, що в 2-ох випадках це були пенсіонери, в інших 7-ох випадках заявники соціального стану не зазначили. За категорією авторів звернень -  звертався 1 інвалід II групи .

На протязі 9-ти місяців 2017 року здійснено 1 прийом громадян (за соціальним станом - пенсіонер, інвалід III групи) першим заступником начальника Лубенської ОДПІ.

Дані змісту основного питання, що порушував громадянин - звернення стосувалося необхідності  отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування податку на нерухоме майно.

Отримана інформація від заявників розглядалась оперативно у визначені строки.

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

Оголошення
     
Засідання виконавчого комітету

18 вересня 2018 року о 14-00 год. відбудеться десяте планове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
     
Чергове засідання сесії

31 серпня 2018 року о 14:00 год. відбудеться пленарне засідання 52 чергової сесії Хорольської міської ради в залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
Архів оголошень
Нова Пошта

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Незалежності (колишня Карла Маркса), №37 тел./факс (05362)33-3-44 E-mail: hmr37@ukr.net