Обговорення проектів рішень
     
     
     

Полтавська обласна рада

Асоціація міст України

Полтавська ОДА

Сайт Президента України

Сайт газети Вісті Хорольщини

Сайт Хорольської районної ради

податку лубенської платників податків полтавській області доходи громадян послуг україни обслуговування інформації платника доходів бюджетів (далі майновий числі державного
Лубенська ОДПІ інформує
2018-01-19

На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області доводимо до відома населення Хорольської територіальної громади наступне:

1)Понад 1,6 мільярда гривень надходжень сплатили до бюджетів платники Лубенської ОДПІ за 2017 рік;

2)Потрібна довідка про доходи (для подання Е-декларації) - скористайтесь сервісом "Електронний кабінет платника";

3)Про роботу з надання Лубенською ОДПІ адміністративних послуг за 2017 рік;

4)За публічною інформацією до Лубенської ОДПІ у 2017 році звертались 8 разів;

5)Про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік;

6)Нова декларація про майновий стан і доходи.

7)Коли необхідно проводити річний перерахунок по ПДФО.

8)З Нового року фермерські господарства сплачують єдиний соціальний внесок.

 

1. Понад 1,6 мільярда гривень надходжень сплатили до бюджетів

платники Лубенської ОДПІ за 2017 рік

 

А саме, як повідомив  начальник Лубенської ОДПІ  Головного управління ДФС у Полтавській області Олександр Коломієць, за підсумками роботи впродовж 2017 року до бюджетів усіх рівнів платниками податків Лубенської ОДПІ сплачено понад  1 млрд. 665 млн.грн. платежів, в тому числі до загального фонду державного бюджету – 706 млн. 194 тис.грн.

До загального фонду державного бюджету впродовж дванадцяти місяців 2017 року збір по податках склав: по податку на прибуток – 30,6 млн.грн., ПДВ – більш ніж 387 млн. 939  тис.грн., рентній платі за користування надрами – більш ніж 29 млрн. 976 тис.грн., податку на доходи фізичних осіб – 251 млн. 118,3 тис.грн., в тому числі по військовому збору – 54,4 млн.грн., акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 181,3 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до загального фонду державного бюджету на 29,1 відсотки.

За січень-грудень 2017 року до місцевих бюджетів  надійшло 945 млн. 537 тис.грн. платежів. З них: податку на доходи фізичних осіб – близько 580 млн. 149 тис.грн.;  податку на прибуток – 3,6 млн.грн.; податку на майно – 171,0 млн.грн., в тому числі по земельному податку та орендній платі – 164,3  млн.грн.; єдиному податку – 159,7 млн.грн., в тому числі: з юридичних осіб – 9,5 млн.грн., з фізичних осіб – 62,9 млн.грн., з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 87,3 млн.грн.; акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 22,4 млн. гривень. У порівнянні із відповідним періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до місцевих бюджетів на 24,6 відсотків.

Лубенська ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

2. Потрібна довідка про доходи –

скористайтесь сервісом “Електронний кабінет платника”

 

Для зручності платників податків Державною фіскальною службою України запроваджено сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП). 
  Скористатися ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв. Працює сервіс безкоштовно та дає змогу економити час.

Електронний кабінет має функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет). 

За допомогою даного сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платником окремих податків. Крім того, платники можуть через ЕКП зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Єдиному реєстрі акцизних накладних, скористатися сервісами систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального. Дуже зручно й те, що скориставшись ЕКП платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме: отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інші відомості.

Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua та через офіційний веб-портал ДФС з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

 

3. Про роботу з надання Лубенською ОДПІ адміністративних послуг за 2017 рік

         

За січень – грудень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 144779 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян. Персоналом ЦОП  в звітному періоді надано 35075 адміністративних послуг.

За звітний період  вагому частину в наданих адміністративних послугах складає  видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 13587 послуг, видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 11276 послуг. Також, фахівці Центрів надали 3369 витягів з реєстру платників  єдиного податку, зареєстрували 1552 платника єдиного податку, 1616 книг обліку розрахункових операцій, 1288 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 723 розрахункових книжки, видано 509 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 493 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється  органами доходів і зборів, зареєстровано 243 реєстратора розрахункових операцій.

З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ  проводилися письмові опитування за допомогою розташованої в холі ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, у 2017 році через такі скриньки отримано 142 письмові анкети, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2130 відгуках.

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

 

4. За публічною інформацією

до Лубенської ОДПІ у 2017 році звертались 8 разів

 

За січень – грудень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 7 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи.

Запити від юридичних осіб стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ та подання податкових декларацій про майновий стан і доходи громадян, які самостійно здійснювали сільськогосподарську діяльність на належних їм земельних частках (паях) на території сільської ради.  Поданий запит від фізичної особи не підпадає під дію Закону України „Про доступ до публічної інформації” і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації. 

Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.

Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку  pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75. 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

 

5. Про роботу зі зверненнями громадян

 

За січень-грудень 2017 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 11 письмових звернень громадян. Громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи  - 3 випадки та ознайомлення з матеріалами перевірки, 1 випадок - щодо орендної плати за землю, 1 випадок – декларування доходів громадян, 4 випадки – відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту, 1 – сплата єдиного соціального внеску та 1 анонімне звернення. Відповідь на всі звернення надана у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями.

Аналізуючи соціальний стан необхідно зазначити, що в 3-ох випадках це були пенсіонери, в інших 7-ох випадках заявники соціального стану не зазначили. За категорією авторів звернень -  звертався 1 інвалід II групи.

На протязі 2017 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 3 прийоми громадян, один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, інвалід III групи.

Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності  отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування податку на нерухоме майно, правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному внеску та відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту. 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

 ГУ ДФС у Полтавській області

 

6. Нова декларація про майновий стан і доходи

 

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що з 31.12.17 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.17 № 556 (далі – Наказ № 566), яким викладено у новій редакції форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) та інструкцію щодо її заповнення. Починаючи з 01.01.18 Декларація має подаватися за новою формою.

Зокрема, змінами, внесеними Наказом № 566 передбачено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) у додатку Ф2 до декларації відображають амортизаційні відрахування за витратами, понесеними на придбання (самостійне виготовлення) основних засобів та придбання нематеріальних активів.

Крім того, для ФОП, які у звітному (податковому) році припиняють державну реєстрацію підприємницької діяльності за власним рішенням та подають Декларацію у строки, встановлені абзацом другим п.177.11 ст.177 Податкового кодексу України, передбачено відображення дати прийняття рішення про припинення у рядку 8 «Категорія платника» Декларації.

Наказ № 566 опубліков

Оголошення
     
Чергова сесія

30 листопада 2018 року о 14-00 год. відбудеться пленарне засідання 56 чергової сесії Хорольської міської ради в залі засідань за адресою: м.Хорол, вул.Незалежності, 37

     
     
Засідання виконавчого комітету

20 листопада 2018 року о 14-00 год. відбудеться дванадцяте планове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м. Хорол, вул. Незалежності, 37

     
Архів оголошень
Нова Пошта

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.Незалежності (колишня Карла Маркса), №37 тел./факс (05362)33-3-44 E-mail: hmr37@ukr.net