Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Полтавська ОВА

Сайт Президента України

Полтавський обласний центр зайнятості

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

подання звітів господарювання лубенської алкогольних тютюнових напоїв україни роботи платників звітності виробництва зв’язку кабінет електронний ліцензії обслуговування спирту відділ обі
Лубенська об’єднана державна податкова інспекція повідомляє!
2016-06-06

  На прохання Лубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області ставимо до відома територіальну громаду про наступне:

1) З 1 червня Центри обслуговування платників Лубенської ОДПІ змінюють режим роботи.

2) До уваги продавців алкогольних напоїв та тютюнових виробів!

3) Внесення змін до ліцензії на роздрібну торгівлю підакцизними товарами у зв’язку з перейменуванням вулиць.

4) «Електронний кабінет платника»: знайомий сервіс з новими можливостями.

Для більш детального ознайомлення з інформацією необхідно перейти за посиланням "Докладніше"!

З 1 ЧЕРВНЯ ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ лубенської одпі ЗМІНЮЮТЬ РЕЖИМ РОБОТИ

З 1 червня 2016 року в роботі всіх Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ, в т.ч. Гребінківського, Оржицького, Пирятинського, Семенівського, Хорольського та Чорнухинського відділень встановлено новий режим роботи, а саме:

  • з понеділка по четвер – з 9 год. 00 хв. до 18 год. 15 хв.;
  • у п’ятницю – з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
  • у суботу – з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;
  • обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв.
       

Відділ організації роботи Лубенської ОДПІ

 

До уваги продавців алкогольних напоїв та тютюнових виробів!

У зв’язку із численними зверненнями, ДФС України повідомляє, що відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» всі суб’єкти господарювання, які мають ліцензії, а це виробники, підприємства оптової та роздрібної торгівлі, подають до органів ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіти про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Форми таких звітів затверджені наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2016 року за  № 340/28470, який розроблено на виконання частини третьої статті 16 Закону №481.

Отже, підставою для скасування вимоги подання звітів про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів може бути лише внесення відповідних змін у Закон № 481.

Першим звітним періодом для подання звітів за формами, затвердженими Наказом №49, був квітень 2016 року. В зв’язку із тим, що останній день строку для подання звіту за квітень 2016 припадав на святковий день – 9 травня, подання звіту переносилося на 10 травня 2016 року.

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що граничний строк (останній день) подання звітів за травень 2016 року – 9 червня 2016 року!

Відповідно до порядків подання  та заповнення звітів, затверджених Наказом №49, суб’єкти господарювання незалежно від форм власності подають звіт за основним місцем обліку в електронній формі.

Для забезпечення подання звітів в електронній формі з використанням ЕЦП, що надаються безкоштовно суб’єктам господарювання АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, на офіційному веб-порталі ДФС розміщено безкоштовне спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/).

Також, звертаємо увагу, що подання після граничного строку уточнюючих звітів не передбачено, оскільки звітність розроблена з метою державного контролю за регулюванням виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом, алкогольними  напоями  та  тютюновими  виробами, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України і не відноситься до податкової. Відповідно, на подання зазначеної звітності не розповсюджуються норми   п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України щодо надсилання уточнюючого розрахунку до податкової звітності.

Разом з тим, у разі виявлення суб’єктом господарювання помилки у звітній інформації і направленні нових звітів з уточненими даними у граничні строки подання звітності, інформаційні системи приймання звітності ДФС забезпечать обробку таких нових звітів.

 

Відділ організації роботи Лубенської  ОДПІ

за матеріалами офіційного порталу ДФС України

http://sfs.gov.ua

 

Внесення змін до ліцензії на роздрібну торгівлю підакцизними товарами у зв’язку з перейменуванням вулиць

 

            Лубенська ОДПІ повідомляє, що у разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (найменування юридичної особи або прізвища фізичної особи, місцезнаходження або місця проживання, адреси місця торгівлі у зв’язку з перейменуванням населеного пункту, вулиці тощо), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

            Для цього платнику необхідно подати заяву (довільної форми) та документи, що підтверджують зміну відомостей (зокрема, в разі перейменування вулиці чи населеного пункту – копію відповідного  рішення органу місцевого самоврядування).

            В разі виникнення питань звертайтеся до Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ  або телефонуйте за номером 05361(70381).

Відділ організації роботи Лубенської ОДПІ

 

 

«Електронний кабінет платника»: знайомий сервіс з новими можливостями

 

З часу створення такого актуального сервісу, як Електронний кабінет платника, перелік його функцій постійно доповнюється новими, а сам процес  дистанційної взаємодії з органами Державної фіскальної служби вдосконалюється.

У рамках адміністрування податку на додану вартість в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платники мають можливість:

- отримати в режимі он-лайн дані реєстру платників ПДВ;

- надіслати в електронному вигляді заявку на реєстрацію платником податку на додану вартість, запит для отримання витягу з реєстру платників ПДВ;

- переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;

- зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- користуватись сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (переглянути проведені операції в системі СЕА ПДВ та отримати інформацію про рух коштів на електронному рахунку).

Переглянути відеоінструкцію з користування ЕКП можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням  http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html.

Відділ організації роботи Лубенської ОДПІ

Оголошення
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

23 квітня 2024 року о 10:00 год. відбудеться восьме позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
     
До уваги мешканців Хорольської громади!

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць, провулків та тупиків у населених пунктах Хорольської міської територіальної громади

     
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

05 квітня 2024 року о 10:00 год. відбудеться шосте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.1 Травня, №4 тел./факс: (05362)33-3-44 (гаряча лінія) E-mail: [email protected]