Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Полтавська ОВА

Сайт Президента України

Полтавський обласний центр зайнятості

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

непрацездатності реєстру листків застрахованих реєстр ведення листки електронні україни відомостей інформації кабінету фонду особистого (пункт особам інформацію номер атрибутів
ГУ Пенсійного фонду України в Полтавській області інформує!
2021-06-29

Перехід до е-лікарняних: у Пенсійному фонді сформували електронний реєстр листків непрацездатності

         Понад два роки тому постановою від 17.04.2019 № 328 Кабінет Міністрів України затвердив Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього (далі – Порядок ведення реєстру е-лікарняних).

Нова редакція Порядку ведення реєстру е-лікарняних, яка почала діяти з 1 травня 2021 року, затверджена урядовою постановою від 31.03.2021 №323 (далі — Постанова КМУ № 323).

Електронний реєстр листків непрацездатності (ЕРЛН) сформований у Пенсійному фонді України на основі унікальної бази відомостей про застрахованих осіб. Саме Фонд веде цей реєстр, тобто підтримує в актуальному стані, та володіє інформацією, яка в ньому міститься.

Ведення Реєстру передбачає створення записів, обробку інформації про листки непрацездатності, пошук відомостей, внесення змін, формування повідомлень суб’єктам інформаційного обміну, надання відомостей з Реєстру застрахованим особам, страхувальникам, Держпраці та багато іншого.

Реєстр накопичуватиме, зберігатиме та використовуватиме електронні дані з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що надходять з таких джерел:

- з електронної системи охорони здоров’я;

- із Фонду соціального страхування;

- від страхувальників;

- від органів опіки та піклування;

- від централізованого банку даних з проблем інвалідності.   

Реєстр складатиметься із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами.

На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua) створені електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб з метою накопичення, зберігання, обліку та використання інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших 5-ти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.

Застраховані особи як користувачі вебпорталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати інформацію про себе з ЕРЛН (пункт меню особистого кабінету громадянина «Мої листки непрацездатності») з таким переліком атрибутів:

- номер;

- дата відкриття;

- дата закриття;

- причина непрацездатності.

Страхувальники як користувачі вебпорталу можуть, не виходячи з офісу, отримати інформацію з ЕРЛН по застрахованих особах (ЗО), які працюють у них за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:

- номер;

- дата відкриття;

- дата закриття;

- РНОКПП ЗО;

- ПІБ ЗО.

Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).

Сервіс надається для користувачів, які увійшли на вебпортал за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Метою впровадження електронних віртуальних листків непрацездатності є зменшення кількості фальсифікацій, економія часу та усунення зайвих паперів.

Передбачено, що перехід від листків непрацездатності на паперових носіях до електронних відбуватиметься поступово. Так, з червня по серпень 2021 року особам можуть видаватися як електронні, так і паперові лікарняні. У цей час обидва види документів є підтвердженням встановленого факту тимчасової непрацездатності та підставою для здійснення страхових виплат застрахованим особам. А з 1 вересня 2021 року всі медичні установи України повністю перейдуть на електронні лікарняні.

 

Головне управління ПФУ в Полтавській області

Оголошення
     
До уваги мешканців Хорольської громади!

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць, провулків та тупиків у населених пунктах Хорольської міської територіальної громади

     
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

05 квітня 2024 року о 10:00 год. відбудеться шосте позачергове засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
     
Повідомлення про скликання виконавчого комітету

16 квітня 2024 року о 14:00 год. відбудеться сьоме засідання виконавчого комітету Хорольської міської ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.1 Травня, №4 тел./факс: (05362)33-3-44 (гаряча лінія) E-mail: [email protected]