Обговорення проєктів рішень
     
     
     

Полтавська ОВА

Сайт Президента України

Полтавський обласний центр зайнятості

Безоплатна правова допомога

Всеукраїнська асоціація ОТГ

Відкритий бюджет

виконання міста доповідає міської відділу сесії міського бюджету ділянки хорол питань землеустрою земельної засідання затвердження земельних робіт метою документації
Акценти пленарного засідання 74 сесії міської ради
2020-01-31

У останню п’ятницю кожного місяця, у відповідності до регламенту міської ради, проводяться сесії. Кожна з них складається із засідань постійних комісій та пленарного засідання. Чергова 74 сесія у сьомому скликанні й перша у 2020 році відбулася 31 січня, а попередньо – 29 і 30 січня працювали чотири постійні комісій зі складу депутатів. На розгляд і опрацювання поставлено 24 питання порядку денного, включаючи різне.

У роботі пленарного засідання 74 сесії за головуванням міського голови Сергія Волошина взяли участь 19 депутатів із 26-ти осіб персонального складу. За наявності кворуму, який складає 14 депутатів ради, засідання визначено повноважним.

На початку сесійного засідання розглянуто питання про проведену роботу по виготовленню основного містобудівного документу – Генерального плану. Для участі у сесії запрошено керівника ТОВ «Консультаційний центр» з міста Полтави Вадима Лєту та його колег, які виготовляють Генплан,  з метою інформування про хід його виконання. У формі мультимедійної презентації Вадим Володимирович показав присутнім результат проєктно-дослідних робіт на місцевості. На сьогодні вже є розроблена цифрова модель топографічної карти Хорола з нанесеними комунікаціями та орієнтовними межами земельних ділянок, у тому числі з суміжними населеними пунктами, які в подальшому ще будуть узгоджуватися. Також замовник послуг подякував міському голові за зважений і грамотний підхід до вивчення питання генерального планування міста з дотриманням запропонованого алгоритму виконання робіт. Відзначив важливість формування резерву територій, які стануть передумовою для створення сприятливого інвестиційного клімату в Хоролі на майбутню перспективу.

Багатоетапна процедура його розробки і виготовлення впроваджені міською радою у 2019 році з метою реалізації довгострокової політики в питаннях використання і забудови території міста. Окрім консультаційного центру до розробки Генплану м. Хорол залучено на договірних умовах і ДП “Український державний науково-дослідний інститут проєктування міст «ДІПРОМІСТО»” імені Ю.М.Білоконя з міста Києва. У цьому напрямку працівники виконавчого комітету тісно співпрацюють із фахівцями НДІ. Результатом цієї співпраці вже є деякі напрацювання, зокрема наповнення інформаційно-ресурсної бази із зібраних, оброблених і систематизованих матеріалів. Окрім того, виконано архітектурні роботи з розробки моделі перспективного розвитку міста Хорола. З метою дотримання послідовного алгоритму виконання першочергових етапів робіт для подальшого виготовлення Генерального плану міста передбачено виконання комплексу робіт:

- проведення топографо-геодезичних вишукувальних робіт;

- створення електронної карти населеного пункту (масштаб 1:2000);

- створення матеріалів фотофіксації Хорола;

- створення цифрової моделі рельєфу Хорола.

У комплексі всі ці заходи й напрацювання будуть інтегровані в основний містобудівний документ багатоцільового використання у сучасному форматі, який не втратить актуальності протягом 20-25 років. Він стане доцільною заміною старому Генплану 1986 року, який втратив актуальність. 

Другим, найтривалішим і найбільш обговорюваним питанням порядку денного, яке додатково внесено до порядку денного, був депутатський запит Володмира Третяка. Володимир Володимирович, як голова фракції ВО «Батьківщина», ініціював порушення питання щодо фінансової діяльності міської ради, зокрема розподілу й освоєння державної субвенції в сумі 4016573,0 грн. згідно розпоряджень Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №500-р та від 4 грудня 2019 року №1192-р. У депутатському звернені він заявив про намір здійснити перевірку фінансово-господарської діяльності міської ради за період із 01.01.2017 р.  по 31.12.2019 р. робочою групою у складі 5 депутатів (за їх згодою).

Міський голова Сергій Волошин детально розповів присутнім про особливості отримання державної субвенції для здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за об’єктами, яку довелося відстоювати 20 грудня 2019 року на 37-ій позачерговій сесії Хорольської районної ради. Сергій Михайлович зазначив, що підстав для такої недовіри у депутатів не повинно бути. Усі проєкти, у тому числі за кошти державної субвенції, впроваджуються за принципом чіткого дотримання чинного законодавства України. Тим більше, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у складі 6 фахівців здійснювало перевірку фінансово-господарської діяльності міськради, яка охопила понад трирічний період – з 2015 року по І квартал 2018 року включно. За результатами комплексної аудиторської перевірки усіх сфер діяльності за всіма кодами економічної класифікації видатків міського бюджету серйозних порушень не виявлено. Окрім того проводилася зустрічна перевірка підрядних організацій, які надавали послуги на договірних умовах з капітальних та поточних робіт. У результаті цього підрядники навіть повернули компенсаційні кошти в міський бюджет у розмірі близько 200,0 тис. грн.

Усупереч переконанням міського голови та начальника бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення депутати фракції ВО «Батьківщина» наполягали на проведенні аудиторської перевірки. Депутати підтримали запит Володимира Третяка з подальшим поданням на розгляд виконавчого апарату ради з метою вивчення порядку проведення аудиторської перевірки, визначення аудитслужби, вартості послуги тощо.

У переліку основних питань фінансово-господарського характеру були звіти про виконання міського бюджету та Програми соціально-економічного розвитку міста за 2019 рік. Про виконання міського бюджету за минулий фінансовий період попередньо уже доповідала начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення Юлія Глущенко. Нагадаємо, що загальний показник виконання бюджету із урахуванням міжбюджетних трансферт склав 99,0%, а без їх урахувань – 98,8%. Із аналізом виконання міського бюджету за 2019 рік, у розрізі запланованих і фактичних показників доходу загального і спеціального фондів, можна ознайомитися у нижчеподаній таблиці.

Аналіз виконання бюджету за 2019 рік

Дохід бюджету

Уточнений план

(грн.)

Факт

(грн.)

Відхилення

(+/-)

Виконання

(%)

Без урахування трансферт

Загальний фонд

21699000

21281426,42

-417573,58

98,1

Спеціальний фонд

279593

429368,69

149775,69

153,6

Сума загального і спеціального фондів

21978593

21710795,11

-267797,89

98,8

Всього (з трансфертами)

Загальний фонд

25738853

25321278,46

-417574,54

98,4

Спеціальний фонд

290293

440068,69

149775,69

151,6

Сума загального і спеціального фондів

26029146

25761347,15

-267798,85

99,0

Із урахуванням змін міський бюджет за минулий бюджетний рік фактично поповнився на 25,76 млн. грн. (у тому числі без урахування міжбюджетних трансфертів – на 21,71 млн. грн.). Видаткова частина бюджету склала  26,22 млн. гривень.

Заступник міського голови Валентин Місніченко звітував перед присутніми на сесійному засіданні про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку за 2019 рік. Виконання Програми представлено фінансовими показниками (плановими і фактичними) у розрізі категорій: дороги й тротуари (виготовлення та корегування проєктно-кошторисних документацій, капітальний та поточний ремонти); водопровідна й каналізаційна мережі; вуличне освітлення, міські цільові програми та інші заходи. 

Розглянуто кілька питань житлово-комунального господарства. Ухвалено рішення про розірвання договору найму житлового приміщення фонду соціального призначення з дитиною-сиротою, яка набула право власності на власне житло в іншому місті. Із переліку об’єктів комунальної власності виключено квартиру №35 по вулиці 1 Травня 16/32, яка передана у власність громадянам шляхом приватизації. Квартиру №20 по вулиці Миргородській 112 прийнято у комунальну власність за письмовою заявою її жителя з метою подальшого оформлення права власності. Прийнято два рішення, які стосуються внутрішньої організації діяльності міської ради – змінено персональний склад тендерного комітету та затверджено Порядок формування кадрового резерву в міській раді.

Із 11 розглянутих питань про регулювання земельних відносин прийнято відповідні рішення, які переважно стосувалися: надання дозволів на виготовлення технічної документації та її затвердження, припинення права користування земельною ділянкою, узгодження меж земельної ділянки, поновлення договорів оренди та встановлення особистого строкового сервітуту.

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та з метою забезпечення гласності, прозорості й відкритості, всі прийняті рішення (№1591-№1613) з їх переліком (реєстром), протокол поіменного голосування пленарного засідання 74-ої сесії буде розміщено у встановлений чинним законодавством термін на цьому веб-сайті у відповідних розділах головного меню «Міська влада». Повний відеозапис сесії буде розміщено у вкладці "Відео новини" та на каналі YouTube.

 

 

Автор: ІРИНА ГРИГОРАШ

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

пленарного засідання 74-ої сесії Хорольської міської ради сьомого скликання,

31.0.2020 р.

1.Про проведену роботу по виготовленню генерального плану міста Хорол.

Інформує: Микитенко В.І. – т.в.о. начальника відділу містобудування, архітектури та земельних відносин.

2.Про депутатський запит Третяка В.В.

Доповідає: Третяк В.В. – депутат міської ради.

3.Про виконання міського бюджету за 2019 рік.

Доповідає: Глущенко Ю.О. – начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення.

4.Про виконання Програми соціально-економічного розвитку міста Хорол за 2019 рік.

Доповідає: Місніченко В.О. – заступник міського голови.

5.Про внесення змін до рішення 12 сесії міської ради від 24 червня 2016 р. №318 «Про склад конкурсної комісії по продажу об’єктів нерухомого майна, що перейшли у комунальну власність міста».

Доповідає: Шестаков Є.П. – спеціаліст відділу правової роботи та кадрових питань.

6.Про продаж об’єкта житла, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста.

Доповідає: Шестаков Є.П. – спеціаліст відділу правової роботи та кадрових питань.

7.Про розірвання договору найма соціального житла з Третяк І.В.

Доповідає: Шестаков Є.П. – спеціаліст відділу правової роботи та кадрових питань.

8.Про внесення змін до складу тендерного комітету Хорольської міської ради.

Доповідає: Захарова Т.В. – начальник відділу соціально-економічного та стратегічного розвитку міста.

9.Про затвердження Порядку формування кадрового резерву в Хорольській міській раді.

Доповідає: Тарабан М.О. –  керуючий справами (секретар) виконавчого комітету міської ради.

10.Про виключення з переліку об’єктів комунальної  власності квартири №35 по вул. 1 Травня 16/32  в м. Хорол.

Доповідає: Бибик В.В. – начальник відділу правової роботи та кадрових питань.

11.Про прийняття у комунальну власність квартири за адресою: вул. Миргородська (колишня Фрунзе), № 112, кв.20.

Доповідає: Бибик В.В. – начальник відділу правової роботи та кадрових питань.  

Про регулювання земельних відносин у межах м.Хорол

Доповідає: Микитенко В.І. – т.в.о. начальника відділу містобудування, архітектури та земельних відносин.

12.Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для передачі у власність громадянам на території м. Хорол.

13.Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення  меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та передачу у власність громадянам.

14.Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Чумаєву І.І. та гр. Волошину А.С.

15.Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності територіальної громади Хорольської міської ради в м. Хорол по вул. Київська, 4.

16.Про затвердження акту комісії від 23.12.2019 р. «Про розгляд заяви гр. Тихоненка Миколи Трохимовича щодо узгодження меж земельної ділянки в м. Хорол по тупику О.Кошового, 1 буд. 10».

17.Про припинення права користування земельною ділянкою гр. Радченко О.Г.

18.Про поновлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту з Фізичною особою-підприємцем Корнієнком С.В.

19.Про поновлення договору оренди землі з гр. Шишкою В.С.

20.Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. Ківку А.М.

21.Про поновлення права оренди на земельні ділянки гр. Гавриленку А.М.

22.Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Омельченко В.О.

23.Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. Бабко Т.А.

24.Різне.

Оголошення
     
Інформаційне повідомлення відділу з питань комунальної власності, жкг та благоустрою

Оголошується конкурс

на відбір суб'єкта оціночної діяльності!

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

про повторний конкурс та умови відбору суб’єкту оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкту оренди в с.Попівка

     
     
Інформаційне повідомлення відділу з питань комунальної власності, жкг та благоустрою

Оголошується конкурс на відбір суб'єкта оціночної діяльності!

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

про повторний конкурс та умови відбору суб’єкту оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку об’єкту оренди в с.Бригадирівка

     
     
Інформаційне повідомлення відділу з питань комунальної власності, жкг та благоустрою

Оголошується конкурс на відбір суб'єкта оціночної діяльності!

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

про конкурс та умови відбору суб’єкту оціночної діяльності, який здійснюватиме оцінку майна для цілей оренди в с.Хильківка

     
Архів оголошень
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  Адреса: 37800, м.Хорол, вул.1 Травня, №4 тел./факс: (05362)33-3-44 (гаряча лінія) E-mail: [email protected]